Diester Verzekeringsgroep BVBA

Persoonlijk en professioneel advies

Klachtenclausule

De tussenpersoon Diester Verzekeringsgroep is het eerste aanspreekpunt voor je klachten.

Vind je dat je met je klacht niet bij je agent terecht kan of ben je niet tevreden over de oplossing die men je voorstelde, dan kan je terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38.

Wat als je niet tevreden bent met het antwoord van KBC-Klachtenmanagement? Richt je dan tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel,info@ombudsman.as. Of surf naar www.ombudsman.as. 

Je behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.

Heeft u nog vragen?

Contacteer ons met al uw vragen of maak een vrijblijvende afspraak in een van onze kantoren.

 Bel ons op 013 35 55 70

 Maak een afspraak